Ceny hurtowe+RABATY   13000 Party produktów
dla Twojego BIZNESU
Partybiz.pl


Strona główna » FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Jakie są koszty wysyłki?
    Opłata za dostawę wynosi 15 zł oraz 19 zł za przesyłkę pobraniową. Jeżeli jednak kwota za zamówienie przekroczy 500 zł brutto paczka jest wysyłana na koszt firmy Danhoss.

  2. Czy muszę się rejestrować?
    Tak, aby zobaczyć ceny oraz złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować na stronie i podać prawdziwe dane firmy. Dane będą zweryfikowane i otrzymasz wiadomość na podany adres e-mail jak tylko konto będzie aktywne.

  3. Jak dokonać zakupu na stronie?
    Aby móc dokonać zakupu na stronie, należy być zalogowanym. Po znalezieniu interesujących nas produktów, zwracamy uwagę na ich dostępność i wkładamy do koszyka żądaną ilość. Chcąc zakończyć zakupy klikamy na 'Koszyk' w menu głównym, dodajemy ewentualne uwagi, wybieramy formę płatności, uzupełniamy dane do wysyłki i wysyłamy zamówienie.

  4. Jak anulować zamówienie?
    Aby anulować zamówienie, należy jak najszybciej skontaktować się z naszym Działem Handlowym. Zamówienie może być anulowane tylko przed wystawieniem faktury.

  5. Czy dostanę potwierdzenie zamówienia?
    Tak, po złożeniu zamówienia zostaje wysłany automatyczny mail z potwierdzeniem na adres podany przy rejestracji. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości sprawdź folder 'spam'.

  6. Jaka jest dostępność produktów?
    Przy każdym produkcie podana jest informacja jaka ilość danego produktu jest aktualnie w naszym magazynie. Dodatkowo w przypadku produktów firmy Smiffy's podana jest ilość dostępna w magazynie dostawcy. Termin realizacji zamówienia, którego ilości przekraczają nasze stany magazynowe to zazwyczaj 10 dni roboczych (produkty Smiffy's). Terminy dla pozostałych produktów ustalane są indywidualnie.

  7. Jakie są dostępne sposoby płatności?
    Do wyboru są trzy sposoby płatności – przelewem na wskazane konto bankowe, płatność online (PayU, PayPal) lub gotówką przy odbiorze towaru.

  8. Jak długo trwa dostawa?
    Kurier ma 48h na dostarczenie przesyłki, jednak po opuszczeniu magazynu większość paczek trafia do naszych Klientów na drugi dzień roboczy. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z pracy kuriera.

  9. Czy możliwa jest dostawa w sobotę?
    Kurier dostarcza przesyłki wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

  10. Czy istnieje możliwość łączenia zamówień?
    Niestety nie ma takiej możliwości. Każde zatwierdzone zamówienie to osobna wysyłka. W przypadku kiedy zostaną złożone 2 lub więcej zamówień to każde z nich zostanie wysłane w osobnej paczce z każdorazowo doliczonymi kosztami przesyłki (nawet w przypadku kiedy łączna kwota za zamówienia przekroczy 500 zł).

  11. Ile trwa realizacja zamówienia?
    Staramy się zrealizować każde zamówienie (złożone do godz. 13 od poniedziałku do piątku) jeszcze tego samego dnia lub w dzień zaksięgowania przelewu. Zdarzają się jednak sytuacje kiedy nie udaje się skompletować paczki np. z uwagi na ilość produktów w zamówieniu. W takiej sytuacji przesyłka jest nadawana dnia następnego.

  12. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami. Tak wynika z art. 1 i art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)


    |     Kontakt     |     FAQ - pomoc     |     Rabaty     |     Regulamin     |     Zwroty     |     Polityka Prywatności     |     Polityka Plików Cookies


Copyright © DANHOSS 2005 -